Tuesday, February 27, 2018

DAY 7 (Part 2) - Bratislava, Slovakia to Prague, Czech

Alhamdulillah smooth journey..

Assalamualaikum & Salam Sejahtera..


Masuk Czech baru terang sikit dengan langit membiru..

Wednesday, February 21, 2018

Tuesday, February 20, 2018

MEDICAL FITNESS GUIDELINES

Copy paste from one Whatsapp Group...

Assalamualailkum & Salam Sejahtera..


Sunday, February 18, 2018

CNY SUNRISE, BEACH + ROTI CANAI RIDE..

Lama tak ride tengok sunrise.. Sementelaah cuti ni tak ke mana2, pagi Jumaat kita cycle sambil keluarkan peluh lepas Subuh.. Rindu jugak cycle tepi tasik di Cyberjaya.. Tapi Kemasik ni pun cantik sbb pantai & lautnya..

Assalamualaikum & Salam Sejahtera..


Sampai tepi pantai waahhh tengok depa ni picnic dah..

Thursday, February 15, 2018

DAY 6 (Part 1) - Ljubljana, Slovenia to Zagreb, Croatia

Diary 14 Dec 2017.. Slovenia memang cantik.. Dapat spend 1 malam pun kami rasa sangatbersykur.

Assalamualaikum & Salam Sejahtera..


Monday, February 12, 2018

DAY 5 (Part 3) : Ljubljana, Slovenia

Tiba masa kena bergerak dari Lake Bled sbb masa dah hampir petang. Maghrib dalam pukul 4.30pm.

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.. Happy & healthy ya..


Bye bye Lake Bled.. Moga ketemu lagi di musim yg lain..

Sunday, February 11, 2018

DAY 5 (Part 2) : Lake Bled, Slovenia

Lake Bled & Slovenia.. Featured dlm Drama Korea "BLACK KNIGHT".. Subhanallah mmg cantik..

ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA.. Happy & healthy always semua.!!


Sunday, February 4, 2018

DAY 5 (Part 1) : Venice to Lake Bled, Slovenia

13 December 2017.. Sejuk sangat cuaca, heater memang rasa tak cukup. Bila sejuk, automatik memang lapar je asal mata celik.. 

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.. Moga sihat & ceria semua..


Friday, February 2, 2018

SAYANGI USIA TUA..

Perkongsian Dr Hamid Arsyat 

YA ALLAH JAUHI DAN LINDUNGI AKU DARI PENYAKIT TUA..



Thursday, February 1, 2018

DAY 4 (Part 2) : Venice

Lemau betul nak update bukan sbb malas tapi ada je hal lain yg mengganggu..

Assalamualaikum & Salam Sejahtera..