Saturday, July 7, 2012

FUNDERFUL FRIDAY...!!!

Alhamdulillah... Arrived safely semalam Friday noon & balik hari ni noon jugak... Walopon kejap tapi sangat puas hati.. Meeting old good friends... Visit tempat lepak dulu2.. Nak makan fav food yang dah lama tak makan... Nak sampai kan infaq kenkawan... Nak rembat apa yang patut.. Nak borong fav food & drinks.. Banyak sangat nak nak nya...
Kalo si Mulan tanya ni kat mana, mesti ramai yang tahu kan..?? Kalo tak tau pon, mesti buat2 tahu.. Sape nak hadiah angkat kepala & kaki serentak.. Jangan tipu tau...!!! Tunggu soklan2 nanti... Nanti sat, kalo bag muat ada lah hadiah tu kot.. Rasa macam dah nak excess ni... Tengok la camna nanti.. Huwa hahaaa... Sebab lepas ni untuk beberapa jam masih ada waktu untuk merembat barang..!!!!
*
HAPPY WEEKEND UOLS..!!!!

9 comments:

Kakzakie said...

Sumbatlah beg selagi boleh mulan. Jgn sempai beg bobos terkeluar ikut bawah dia sudah hihi...

whitecappuccino said...

bestnya !1 kemana la tu ya sumbat bnyak2 nati boleh simpan utk akak sekali hahaha

Papa Mifz said...

dapat jumpa kwn2 lama mmg best kan kak...:)

kasihredha said...

akak dah angakt kepala dan kaki ni...tangan pun angkat sekali...hihi

zino said...

selamat berhujung minggu...

hajiMete said...

hepi wiken jugerr.. ehhee

Acik Erna said...

amboi..seronok sungguh mulan..
jangan la sampai suruh angakt kski muls..kslsu ysng tetua mcam acik ni..sian ..jatuh nanti..he he

m.u.l.a.n said...

kakzakie: tak muat nnti beli beg baru.. yeeeyyy... hehe..
*
whitecappucinno: hehehe insyA..
*
papamifz: mmg best...
*
kak kasih: waaahhh.. bagus bagus...
*
zino: tq tq..
*
haji mete: terima kasih..
*
acik: duduk atas katil la baru tak jatuh... hehehe...

Mr.Clive said...

syukurrr sampai dengan selamat... :)

anyway,happy weekend to u too kak!