Thursday, March 13, 2014

BAJU MUSLIMAH @ ZALORA..

Assalam & Salam Sejahtera...

Fesyen baju Muslimah sekarang makin menyerlah di pentas fesyen tanah air malah dunia juga! Sejak akhir-akhir ini ramai pihak yang mula membuka mata dengan potensi baju gaya Muslimah. Antaranya ialah ZALORA.. Memperagakan pelbagai rekaan untuk semua golongan..



Rayhanah by Zalora

Golongan hijabista telah meninggalkan kesan yang cukup dalam bagi industry fesyen. Kebanyakannya adalah fashion blogger, aktif dalam social media menggayakan trend Muslimah. Ini memberi kesan terhadap follower atau pengikut mereka untuk mencari dan menggayakan stail yang sama. Walaupon begitu, pemakaian hendaklah mengikut Syariah yakni tidak terlalu ketat atau singkat.. Zalora mempromosikan pelbagai saiz & design untuk Muslimah dari semua golongan..


Haaaa, kalau malas nak ke SHOPPING MALLS, apa kata buat sahaja pembelian secara online shopping. Semua dah biasa kan, bukan pon sesuatu yang asing di Malaysia & di dunia kini. Boleh jimatkan masa dan wang. Follow je @zalora twitter untuk latest informasi terkini untuk koleksi baju Muslimah dengan harga yang murah & berkualiti tinggi. Tapi berbelanjalah berpada-pada ya..!!


KEEP PRAYING FOR MH370..!!!

5 comments:

  1. Coraknya cantik tapi seluo dia kecik, heheh :)

    Pray4mh370

    ReplyDelete
  2. baju kelabu yg atas tu lawa kak.. kenan..tapi tah ada tak size saya..

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:35 PM

    mmg byk pilihan di zalora ni kan !

    ReplyDelete
  4. pilihan di tangan kita kan.. pilih lah yg mengikut syariat.. ada yg ok utk muslimah..

    ReplyDelete

Thank you for the comments. Nanti singgah lagi ya :) Take care & stay safe.