Alhamdulillah... Memang busy bangat semalam.. Kejang urat kaki tangan bertungkus lumus berakhir sudah... Demi anakanda tercinta.. First time buat kat rumah ever since balik Malay…
Naik bas ke KL..
Alhamdulillah perjalanan kami dipermudahkan.. Kali pertama ke sini 7 tahun yang lalu..
Dah hari 2 hujan lebat berturut2... Dah macam masa monsoon cuaca ni.. I like sebab sejuk.
Waaahhh... Monsoon telah meninggalkan kita.. Cuaca kini ya amat teriknya.. Alhamdulillah.. Moga ikan2 makin banyak di pasaran.. Moga nelayan2 yang dikasihi dapat balik dengan ha…
Assalamualaikum & Salam Sejahtera.. Hubby ditugaskan sebulan pada bulan July tahun 2000 di Runcorn, UK. Time tu baru habis pantang bersalin anak pertama, Zharif baru 45 har…
Semalam ada kawan jemput ke Majlis Baca Yasin kat rumah dia..
Yey, yey.... Walaupun hubby kena kerja, kami tak kesunyian di sini.. Mak & adik2 tersayang ada bersama..!!
Hati pedih jugak tertekan, Sungguh jiwa tidak tertahan, Melihat ia bergantungan, Walau tak banyak di tepi jalan, Lalu ku capai handphone buat panggilan, Mengajak rakan jugak …
Tengkujuh datang, kemudian pergi.. Membawa kenangan menusuk di hati.. Terasa syahdu ketika sunyi.. Tatkala pantai kami susuri.. Walaupon ombak membedal diri.. Walaupon mentari jar…
Subscribe to:
Posts (Atom)




