Wednesday, February 25, 2015

RECIPES - DATES CAKE, TAKOYAKI, CHOC CHIPS ETC

Assalamualaikum & Good Day..


Alhamdulillah I did it.. Takoyaki in da house.

 

We did this a week ago.. Ikut je semua bahan.. Pasti jadi..


Yang ni kena tambah tepung, sikit atau banyak tambahannya biskut tetap akan jadi.. Sbb its chewy ones..
                                          

Tried this few times memang sedap.


Resipi ni ok for me.. Add choc chips pun sedap.


Kimchi.. 

 

TAKOYAKI..


Beli Takoyaki pan di Groupon..


Awesome..

13 comments:

MamaFaMi said...

Hish... inilah dia yang mama tak berapa nak suka blogwalk ni. Kan dah teruja. Kot takat teruja je tak pe, ni terus terbeli sekali. Hish..... tak memasal, mama terus beli takoyaki pan tu. Sebab tak berani nak guna yang letrik tu, takut tak pandai main suhu dia. Huwaaa....... sabar je la Mulan ni. Lenkali beli apa-apa, tak payahlah tunjuk mama. Tunjuk kat orang lain tak pe la!

Kakcik Nur said...

Cuaca panas sangat sekarang, jadi memang mudah kena sakit tekak. Kena minum banyak air masak... :)

nohas said...

stay healthy..

takoyaki memang sedap tapi mahal, buat sendiri lagi puas hati..

NEKCIK said...

Tu diaa..dah puas berjalan..waktu untu ke dapor..alhamdulilah..perut kenyang hati pun saenang!!

Rai OurKizuna said...

waaa... banyaknya makanannn~! saya pakai takoyaki pan yang letrik..tapi on off jugak kak.. takut terhangit..tapi so far takde la hangit pun.. cuma kena cepat2.. pakai letrik boleh duduk.. sbb buat atas meja kecik je..

terima kasih sapot bisnes kami kak..

GREENJADE said...

tu dia...byk menu ...tang kimchi tu mmg menguji kesabaran sis..simple tp renyah sikit..saya buat sekali je pastu x rela dah...hahahaha!!


hope sis cpt recover ya...mmg perit batuk2 sakit tekak ni...saya pn baru je recover ni

m.u.l.a.n said...

Mamafami: takpe murah je yg ni hehehee..

Kakcik: betol tu kakcik..

Nohas: tqs.. Buat sendiri jimat kaann..

Neikcik: hehehe molot nganga je ni..

Rai: haaa kalo bisnes mmg kena duduk laa.. Ni kn anak beranak je ok kot masak atas dapor.. Tak confident nak guna yg letrik hehee..

Greenjade: tq tq.. Tapi kimchi mmg awesome kann..

Mie said...

Bolehlah mencuba buat sate kambing pulak...hehe

Tihara said...

alhamdulillah saya suka biskut yang chewy dari yang rangup berderai..
:)

wahida said...

saya pun sakit tekak pakej sekali harung dengan batuk dan lelah...huhu...

akak take care ye...

aishah nin said...

Skunk ni mudah je kan...nak resepi apa google je..dari tak tahu masak boleh pandai masak..hihi

uncle gedek said...

Last post ialah 25 February...?

Kaamooonnnnn!

LYAfrina said...

waa..byk tu resepi nk dicuba...

musim skarang..lya dh 2minggu batuk2 ni