Tuesday, October 18, 2016

TASIK PUTRAJAYA & TASIK CYBERJAYA..

"Dont compare your life with others.. You have no idea what their journey is all about.."

ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA.. Moga sentiasa sihat, dilindungi & dirahmati Allah.. 

Subhanallah cantik sangat..!! Kebiasaannya pada hujung mknggu selepas Subuh, tatkala sebelum mentari bersinar sepenuhnya.. Suka sangat cycling keliling tasik wa imma mukim Putrajaya mau pun Cyberjaya.. Bersempadan aje nya.. Cantik sgt macam kat oversea gitu..














































































Di bawah ni sekolah anak2.. Tetiba terasa nak capture jugak..









Our groundfloor apartment unit since Nov last year.. Tiada yg kekal, maka nikmatilah semuanya selagi bisa..

11 comments:

Hanis Amanina said...

Rinduuuuu

m.u.l.a.n said...

Rinduuu jgk but eehh ke rindu tasik hahahaaa..

Time Traveller said...

Huhuu.. putrajaya ke tuu.. tetiba mcm tak kenal pulak sbb gambar kat sinj cantik2 :D

m.u.l.a.n said...

Time Traveller: Haaaa kan mcm kat oversea aje padahal kat Tasik Putrajaya/Cyberjaya aje nya..

Simah Zaim said...

masallah..the pics r simply gorgeous!

Dr Singa said...

cantiknya reflection masjid tu!!


lamanya tak menembak kat putrajaya!

LYAfrina said...

Cantiknyer... tenang j nmpak..mcm dh dlm lukisan pom ade

m.u.l.a.n said...

Simah: Awesome kaann

Dr Singa: Lai laaaii hehe

Lya: Subhanallah mmg cantik

Fatin Days said...

Nice sunset view :)

http://www.fatindays.com

PAk JUSTAN DI BATANG said...

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

m.u.l.a.n said...

Fatin : Sunset sunrise mmg amazing view kannnn.. Tqs for dropping by..