Friday, August 12, 2016

PULAU LANG TENGAH.. LAST STROLL..

ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA.. 

Moga sentiasa sihat, dilindungi & dirahmati Allah.. 

Day 3 & 4 in Lang Tengah.. Subhanallah mmg amazing cantik pulau ni..


Pagi yg indah..


On the to restaurant utk breakfast.. Alhamdulillah..


Cantik kan..


Apak, Aboy & Amoi to Dive Centre..


Omak back to the room..


Tak puas nak capture semua angle..


Kerepek Sagu, Dodol & Pisang Salai.. Semuanya fav..


View dari bilik..


Awesome..


Mencari makan malam.. Senja di tepian pantai..


More rooms di tingkat bawah..


The Restaurant..


Ada TV utk tengok news..


Nice kan..


Kami datang weekdays so belum ramai pengunjung.. Macam resort sendiri aje nyer wahahaa..


The day before last day.. Stroll to the other side of the island..


Ada 2 resort lain di sini.. Mahai lagi katanya tapi cantiikkkk..


Panjang beachnya & bersiiiihhhhh..


As always lah omak terkapai2 sorang kat belakang nak capture foto2..


Petang yg agak kelam tapi masih awesome..


Apak & anak apak..


Clear sangat airnya..


Rasa tak mau balik aje nyer..


Moga kita semua sentiasa menjaga kebersihan di mana jua kita berada.. 


He loves laut.. 


Bye bye Lang Tengah.. Heading back to the resort..


Us..


Last but not least kan.. Subhanallah..


Tempat dinner kami tiap hari.. Murah lagi dari resort lah..


Mee Goreng Mamak.. Sedaapp..


Sotong Bakar sgt awesome..


Nasi Goreng pon sedaapp..


3 resort yg masih beroperasi.. Alhamdulillah smooth semuanya..

5 comments:

nohas said...

mmg cantik...

sotong bakar tu nmpk juicy..

Siti Rahayu said...

Cantiknya

Siti Rahayu said...

Cantiknya

ZULHILMI TEMPOYAK said...

fuhhh... best! layan2

m.u.l.a.n said...

Nohas, Siti Rahayu, Zulhilmi : Memaaanngg cantik sangat Pulau Lang Tengah ni..