Sunday, April 15, 2012

"DIA DATANG (JENG JENG JENG)... DENGAN LENGGANG LENGGOK-NYA.."

MIM ALIF LAM SIN..



BA YA ZAL YA..
ENTAH APA-APA..


MANA PERGINYA MASA SAYA...???


16 comments:

kasihredha said...

cepatttt mkn vitamin "R"

hihi...agak2 apa resepi page 32 tu ye? telur goreng or roti bakar?

mamasita said...

hehehe..kelakar kelakar!

penDragon said...

Samaaaaa.....I pun kena virus mim alip lam sin!!!

Azian Elias said...

masa sekarang ni terlalu cepat berrlalu..

Rai Ourkizuna said...

sangatttt..hahaha..

GreenJade said...

errr virus kronik ni sis..cepat2 ambil antibiotik sis.hehehe

Zareda Norman said...

masa hilang??? hehehe.. cik mood pun ntah kemana kan?

m.u.l.a.n said...

kak kasih: RRRRRRRRR..... mari mari..

*

mamasita: hehe..

*

pendragon: waahh, sampai ke qatar ni..

*

kak yan: masa pon ya, mood pon ya.. campur yg lain2 jgk.. hehe..

*

rai: ya betol.. sangaatttt..

*

greenjade: dah makan tapi lambat sikit.. hehe..

*

zar: dah kejar tapi tak dapat.. haha..

kakcik said...

Masa itu ada tapi kadang2 tak jumpa cari je! :)

Kakzakie said...

Hari minggu lagilah busy ye... hari ini macam mana pulak mulan?

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

hahaha... kalau dah M tu..byklah alasannya khannn.....

terpegun tgk gambar penyu tu... cantikkkkkkknyerrrr!!

Papa Mifz said...

jarang sungguh akak malas2 nih kan...hehe

LYAfrina said...

hehe,.. biasala..ada hari2 dtg la pyakit M tu

Nieza said...

saya yg tak keja ni pun terasa mcm tak cukup masa jer..cepat betul masa berlalu.

faiz fakhirin said...

hahaha...sesi luahan rasa masam-masam manis ke mulan?..hehehe

m.u.l.a.n said...

kakcik: betol tu kakcik.. laju betol larinya..

*

kakzakie: lain hari lain cara busy nya kan.. hehe..

*

madiha: ngapa la mmmmmalas sgt ni..

*

papamifz: hhehehe.. tak tau la camno ni..

*

lyafrina: tengah cari ubat ni. hehe..

*

nieza: duduk rumah macam2 kejenya jgk.. one after another nak kemas.. haha...

*

faiz: yezzaaa... sessi luahan, hahaa...