Wednesday, February 1, 2012

GEMBIRA LAH HATI... CERIA LAH DIRI...

HARU, CELARU, BUNTU, PILU, SENDU..
Rasa nak cari BUDU,
Katanya turun kan kolesterol gitu,
Jugak hilangkan stress semua tu,
Huwaaa.. Hehee.. Huhuu..

Jumpa kat MUKABUKU...

FOTO : GOOGLE
Sape tak sayang anak2... Semua orang camtu.. Kalau pasal anak2, dari hujung rambut sampai hujung kaki semua nak jaga..

22 comments:

Ila said...

betul tu,demi anak kita rela berkorban

mummyseri said...

sokong kak, anak2 lah segala2nya kan..

Ros said...

salam Mulan,

Jangan dok haru bercelaru sangat la Mulan...nanti kolestrol ngan stress tu tak hilang langsung....tak dak budu cari ja benda lain....

Kalau ada la ibu yang tak sayangkan anak dia...bukan manusia lah namanya...nak kata binatang....binatang pun sayangkan anak dia...jadi yang tak dak perasaan sayang kat anak dia ni.....hanya lah syaitan....

Papa Mifz said...

setuju...even anak demam sikit pun dah risau kan kak...

Wan Sharif said...

Semuga kasih kita kepada anak anak lebih kurang sama dengan kasih kita kepada kedua ibu bapa kita..

kasihredha said...

kasih ibu spanjang masa

So Shy Lady said...

cari budu cepat! hehehe budu mmmng pnawar yg mujarab

alahai...bgitulah kasih s org ibu, kan..eh tringat mak kat kg la plak T.T

Fabulous Me said...

Hhehehehe bile bace ni tkenang my eldest sis call n mengadu.. Ckp x sanggop nak lepas kan anak masuk mrsm. Sengau2 die demam.. And ckp 'dik, now i knw ape mak nye feeling dlu2' mau tiap2 hari die pegi hendap anak die.. Cian.. Kalau bole nak jadi 'PAPADOM'

aNIe said...

Mulan..betul tu...kalau kita ni tak memekak membebel sehari pada anak2...maknanya kita dah tak ambil berat... dan kalau sehari anak2 tak menyampah dgr bebelan kita tu tak sah agaknya...

Tapi nanti bila diorang dewasa baru diorang akan faham betapa kita menyayangi mereka...

MULAN said...

ila: betol tu..

MULAN said...

mummyseri: anak keluar dgn ayahnya pon hati dah risau.. hehe..

MULAN said...

ros: tqs.. ada hari gini la kadang2 celaru belaru.. hehhee..

ha ah, hewan2 pon sayangkan anak2 kan..

MULAN said...

papamifz: anak tersedak sikit pon kita dah risau sangat..

MULAN said...

ayah wan: betol tu ayah wan.. kita la sebagai contohnya, bukan orang lain lagi.. kasih kepada orang tua..

MULAN said...

kasihreda: kasih sayang yg hingga ke akhir hayat..

MULAN said...

shy lady: kena simpan budu kat rumah.. pastu boleh makan byk2.. hehee...

sape yg tak ingat kat mak, kalo ingat mesti nak nangis.. ajak duduk sekali takmo pulak..

MULAN said...

fab me: betol.. rasa nak ngendap hari2...

MULAN said...

kak anie: kalo tak bebel, depa tanya sakit ke? isshhh.. ingat tak penat ke bebel hari2..

KAMATO said...

anak itu amanah dan harta yg perlu kita jaga, memang anak la segala2nya

zarin said...

itu hari balik klantan i borong budu yg botol kecik2 tu hikhik meh umah i amik sebotol :D

MULAN said...

kamato: betol.. anugerah yg perlu dijaga, tanggungjawab kita..

MULAN said...

zarin: i pon baru beli botol kecik.. kena makan nasi hari2 la cenggini..