Thursday, September 15, 2011

HOOORAAAAYYYY...!!!!

Berjaya akhirnya....!!! Yey yey, esok hari raya....!!!


Ni lah pose yang liat sunggoh nak di-mulakan... Tandoks dah keluar lepas Ramadhan...

12 comments:

an15 said...

Salam akak, kawan akak bukak kedai kat tmpt lain pulak ke. Dah xde kat parkson ni.

Selamat hari raya

penDragon said...

selamat merayakan HARI RAYA 123456!!!!

MULAN said...

an15: oohh.. ya ke..?? nnti tanya kawan lain.. byk shopping ke tu? lama ke kat sana? rindu pulak nak balik kampung..

MULAN said...

pendragon: toche toche... susah tau nak start aritu.. tu yg byk sangat M kat dalam kepala... huwa hahaaa...

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Yong,

Dah raya 123456? Tahniah! Akak ada lagi 1 hali, InsyaAllah!

hani@debumelukut said...

Selamat beraya...beraya bagi puasa6 ni best..so masak apa?

Acik Erna said...

MULAN.cantiknya gambar ni..
selamat hari raya..

zino said...

tahniah..kami ada separuh jalan lagi hehe

MULAN said...

mohkembara: raya dah tu.. seronok nya...!!!

MULAN said...

kak hani: bawak mak beraya kat kuantan.. orang masak utk kita.. best best..

MULAN said...

acik erna: tetiba jumpa masa gogle.. cantik kan firework ni..

MULAN said...

zino: gooooo abah..!! tak lama raya lah tu..