Thursday, June 9, 2011

DAH TERLANJOR, TAK YAH NAK SESAL DAH...

Pagi tadi bersilat kat dapor.. Buat muffin dalam 80 biji.. Buah tangan untok kendori kawin cousin kat Putrajaya esok lusa ni.. Alhamdulillah, siap tanpa gangguan emosi & lain2 nya...


Choc & Almond Orange Muffins... Nak cepat punya hal, tak tau apa rasa.. Komer makan la reramai yek.. Sambil buat keje2 apa yang patut tu nanti..


Semalam ke Mesra Mall... Cari Home Fragrance.. Dah berbulan abis.. Selalu guna Lavender, tapi gatal beli Sandalwood & Ginger...!!!


Renjis sikit2 dalam kereta.. Tanya Zharif, OK tak bau tu... Dia kata OK (anak yang sokmo amik hati mak nya).. Bila tanya Marsha OK ke tak bau, "uweeekkkkk" kata nya... Nak muntah & pening.. Tapi sesungguhnya nyesal pon tak guna.. Kete & satu rumah bau macam kat KUIL... Adoyaaiiiii... Tunggu la botol kecik tu abis.. Nasib kecik je botol...


OK.. Nyonya busy lepas ni.. Mau bungkos2 baju masuk beg.. Mau zoooommmm ke KL untuk wedding cousin.. Moga selamat semuanya... Amin Ya Allah... Jangan nakal2 ya semua....!!! 

22 comments:

HappyIrfa said...

alahai..siannya//
bertahan je lah hingga hilang bau tu yer..hidung masing2 kan.ada yg suka ,ada yg tak suka..adatlah tu

selamat makan kenduri

sekamar rindu said...

salam...

selalunya .kata2 anak selalau betul..

aNIe said...

Mulan...akak memang kadang tak tahan dgn bau2 yang macam bau potporri tu... boleh pening kepala...

mamasita said...

Cupcakes nampak sedapnya!!Cantik plak tu!

zarin said...

hehe klakarlaa u ni...i pun slalu guna lavender..best kan bau dia

gedek! said...

hati2 di jalan raya

Ila said...

rajinnya buat cupcakes..boleh belajar ni

Mamachia said...

jauh perjalanan...moga selamat sampai...

Sizuka said...

mulan, i'll be in kemaman tomorrow :D

MULAN said...

happyirfa: kat kedai bauok, tapi bila balik bau macam kat kuil... frust gila... hehe..

MULAN said...

sekamar rindu: betol tu.. tapi anak dah besar sikit ni, nak jaga hati mak kot... anak kecik tu memang ikhlas sokmo..

MULAN said...

kak anie: ada yg lembut baunya.. boleh la tahan.. yang ni kuat bebenor..

MULAN said...

mamasita: muffin tu bukan cupcakes.. malas la buat cupcakes sbb kena guna mixer & lambat masak.. me so pemalas one.. hehhee..

MULAN said...

zarin: lepas ni takleh tuakr2 dah.. gotta buy lavender je.. safe.. hahahaa..

MULAN said...

gedek: tqs uncle...

MULAN said...

ila: tu muffin je.. macam jemput2 kita.. tapi bakar..

MULAN said...

mamachia: tqs... seronok jugak jalan2 sambil berkendori ni kan...

MULAN said...

sizuka: owwhh.. for how long..?? i'll email u my no..

Acik Erna said...

MULAN..tang bau kuil tu yang tak tahan tu..

MULAN said...

acik erna: sunggoh tau.. bau macam kat kuil... nyesal sunggoh saya...

Joy said...

pewangi teddy dream sedap bau if buh dlm kete..

MULAN said...

joy: betol.. i pon suka..