Wednesday, May 25, 2011

MINAH JENIN IS BACK...

Berangan terus berangan...
Dengan seribu harapan..


Nak buat itu ini bersungguh-sungguh...
Tapi kerap bertangguh-tangguh...
*
Merancang sekian lama..
Tiba masa tak buat juga...
*
Rasa pilu jugak sayu...
Bila hati sendu dan pilu...
*
*
Wek wek weekkkk....
Oooooiiii SI MINAH JENIN,
Bukak lah mata, jangan lah pening..
*
Sudah sudah lah berangan tu...
Tekad hati, teruskan impian tu...


(FOTO - GOOGLE)
*
YES I DID... Dengan teman baru di atas...
Di GYM @ Kelab..
30 minit semalam & bakar 400 calories...
Bior lah sikit pon..
Sumpah, rasa nak pengsan lepas tu..

26 comments:

Sizuka said...

LOL... u ni kelakar la mulan :D


ps : where have u been these past few days? :)

Wan Sharif said...

A very good start.. :))

en_me said...

sikit2 lamer2 jadik bukit tewwww.. ehehe

Joy said...

all the best..wow!!!! bakar 400 calories? jeles... I mampu buat 300++ aja...

chichi said...

bagus...mulakan budaya yang sihat selagi masih ada semangat ni..heheheh

~ yus ~ said...

wah akak...bagus tu. Sikti2 lama2 mesti slim terus ni...:)

Acik Erna said...

assalam mulan..akak ada sebijik kat rumah..tapi yang ada tempat duduk..sebab malas nak berdiri..
itupun paling lama 20 minit je..lepas tu semput..
mula2 beli dulu..bersemangat..lepas tu...tau je la kan..dah tua..tak larat..he he..

aNIe said...

Sikit pun tak pe... janji bakar...!!!

Kita bakor je...bakor...!!

hani@debumelukut said...

Ingatkan diri sendiri agar mula berusaha kurangkan berat badan jugak..Adoiii...

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Yong MUlan, cayalah, jauh tu berkayuh. Jgn lak burn 400 cal pastu makan 1000 cal! Caiyok, usaha lagi!

Nieza said...

sama la mcm yg ada kat umah ni sebelum beli nieza bkn main semangat lagi bila dah ada malas tul la...mcm mana nak slim melim yer...hehe

Neeza Shahril said...

banyak tu 400 calories.. almost 1 1/2 hours kan.. way to go Minah jenin... nama baru lah puloksss.. hehee..

MULAN said...

sizuka: i tak pi mana pon.. ni la blogspot tersempot2.. nak merajuk nanti tak dapat jumpa kenkawan bloggers pulak.. heheh.. komen pon takleh.. gerraammm...

MULAN said...

wan: hhmmm... harap2 nya berterusan..

MULAN said...

enme: yezzaa.... amat betol..

MULAN said...

joy: i tengok kat skrin tu la kata 402 calories.. ya kot sudah burn 400? takmo la dia tipu.. i dah semangat ni.. hehehe.... 30 mins kat stepper tu..

MULAN said...

chichi: harap2 semangat ni kekal selamanya..

MULAN said...

yus: adooiii... slim tu tak leh imagine la.. heheh... dapat turun sikit pon jadi lah dulu... hehehe.. sbb makan tak serupa org.. banyak sangat..

MULAN said...

acik erna: tu yg suami takmo beli.. dia takot jadi perhiasan.. dia suruh pi gym..

MULAN said...

kak anie: jom.. azam bulan may dan seterusnya... kita bakar & bakar..

MULAN said...

kak hani: makan tak ingat diri.. pastu mula la terhegeh2 nak exercise.. teruk la saya ni..

MULAN said...

mohkembara: tepat sekali... bakar 400.. lapar 1000..

MULAN said...

nieza: suami tak kasi beli.. dia kata nanti tengok je.. heheh.. saya dikerah ke gym..

MULAN said...

neeza: entah la.. 30 mins kat stepper tu, ada tulis 400 calories... ya kot bakar 400... entah2 kena tipu.. saja kasi semangat... huwa hahaa...

mama hani said...

teruskan usaha.........^^

MULAN said...

mama hani: baru nak semangat, tapi banyak pulak acara makan2... hehehe..