Tuesday, May 10, 2011

HAPPY BUSY DAYS

HAPPY MOTHERS DAY....



Moga semua ibu2 dirahmati selamanya... Bior la ujan ribut tofan pon, moga semua ibu2 kekal cekal, tabah, gembira, ceria & sabar setiap masa...


Bila balik jalan jauh, cenggini lah hal nya... Kain berbakol2 nak diselesaikan... Tak cukup ampaian luar rumah, kita sidai dalam rumah... Hehehee...


Projek MEGA untuk beberapa hari ini... Memang busy tahap KLCC gitu... 
*
FOTO - GOOGLE

9 comments:

kucingorengemok said...

takde hal, musim panas ni baju biar dalam mesin tak sidai pun boleh kering, hehe, cuma renyuk lebih sikit lah :)

gedek! said...

Ayooo....

gambar macam ni susah nak keler, gitu!

MULAN said...

kgg: haaah? bior betol tinggal dalam mesin... tapi ok jgk kan...

MULAN said...

gedek: hahaha... ini versi lain punya...

GreenJade said...

hepi mader day sis..bile la turn saye menjadi ibu pulak nih yer...sabar..sabar...

MULAN said...

greenjade: tq tq.. insyA tak lama lagi tu...

Joy said...

happy mother's day..tersgt la lewat wish!!

MULAN said...

joy: tq tq... same to u laaa..

MULAN said...

greenjade: tq tq... insyA tak lama lagi jadi mader la tu...