Thursday, April 14, 2011

SEMANGAT TINGGAL SEMANGAT

Baru nak bersemangat nak buat macam2... Nak masak macam2... Nak blend buah2 segala macam..


FOTO - GOOGLE
Takde la ayor sampai petang ni haa... Patut lah pagi tadi basuh pinggan air terhegeh2 keluarnya.. Alhamdulillah sempat mesin/basuh kain kotor..


FOTO - GOOGLE
Kalo masak, nanti nak basuh pinggan kotor camna..?? Masih menanti ni.. Hari dah dekat pukul 6 petang ni..


FOTO - GOOGLE
Air kat tangki nak kena simpan untuk emergency, mandi KERBAU sikit sorang.. Esok pulak dah weekend... Ada orang Syarikat Air keje ke..??

17 comments:

penDragon said...

ish...susah xde air ni...byk kerja x jln. xpe ler, simpan je semangat tu dulu, bila dh ada air nnti mesti berkobar2 semula!

dangarumbia said...

Kita memang sentiasa ada air setong.. Dulu kat sini kerap juga tak ada air.

kpah k-poh said...

kpah kalau tak de air...masih ada air tangki lagi...tapi nak buat masak..tak sampai hati sbb air tangki selalunya kuning..nak tak nak..kena keluar beli makanan siap..

an15 said...

aiseh, biar xde letrik jangan takde air (for me la). Eh tapi kalo xde letrik pun susah jugak :p

an15 said...

aiseh, biar xde letrik jangan takde air (for me la). Eh tapi kalo xde letrik pun susah jugak :p

aNIe said...

Mulan...semangat tu sampai pada waktu yang salah...hehehehe

GreenJade said...

alemak mmg sentap semangat nye sis

dah ade air lom nih sis..slalu wiken2 pon deme koje..harap2 gitu :)

gedek! said...

Biar takde air...

Jangan takde broadband...!

Haha!

MULAN said...

pendragon: moga2 gitu lah hehee..

MULAN said...

kak tie: ada jgk simpan dolu2 tapi besen besor tu king dah guna utk brg nyelam dia.. isshh...

MULAN said...

kak pah: betol tu.. kalo masak byk renyah nya.. nak basuh pinggan lagi..

MULAN said...

anis: betol anis.. bior takde letrik.. air tu lagi penting.. nnti anak2 nak ukk ukk..

MULAN said...

kak anie: sokmo gitu.. terencat kejap.. hehe..

MULAN said...

greenjade: tu aahh.. sambung lenkali la semangat ni.. dah nak maghrib baru ada air.. alhamdulillah..

MULAN said...

gedek: ehhh air lagi penting laaa..

e-Nyce Han said...

bertayamum lah kamOO...

Jom terjah LOGO BARU PROTON TIRU LOGO LAMA PEUGEOT !!

MULAN said...

enycehan: tq