Tuesday, April 12, 2011

MENGGELETAR & BERDEBAR KERINDUAN

Sungguh lama tidak bersua,
Hampir 4 bulan jugak rupanya,
Makan juga gelak ketawa,
Berjanji kami di HENTIAN MESRA..


Feveret mesti nya NASI KERABU,
Foto nya masih sopan & ayu,
Let me tell you, you & you,
Rasa nya Oohhh, delicious you...


Foto yang sesudahnya tidak lagi sopan,
Menunggu masa untuk dimakan,
Biar pon sesak yang lalu di depan,
Asyik makan, tak pandang kiri kanan..

24 comments:

penDragon said...

oh nasi kerabu...alangkah enaknya...

GreenJade said...

ya ampon the most feveret-ios nih sis

ari2 mkn pon xpe

kpah k-poh said...

kalau kata tak ingat...bukan senang nak lupa..heee..wpun jauh dr kg halaman..tapi nasi kerabu tetap dalam ingatan...hhahaaaa...telan air liur dah ni...

zarin said...

owh! nasi kerabu memang enak...aiyyooo nyonya, tengok gambar ini pun sudah bikin ku terliur jugak :D

gedek! said...

Oh nasik kerabu,
I'll do anything for you!

FEVERET!

gedek! said...

Tambah lagi....

Cili hijau yang ada stuffing tu... PERFECT la babe!

dangarumbia said...

Kak tie suka nasi kerabu, tapi nak buat sendiri punyalah malas.

Hari tu beli kat pasar sabtu, rm3.50 sebungkus.... ayam jer dah rm1.50 , tapi sedap jugak!

an15 said...

Saya paling suka beli nasi kerabu bungkus, sebab kuah dah meresap ke nasi. Adoi.... bila la nak rajin buat nasi kerabu ni:-

an15 said...

Saya paling suka beli nasi kerabu bungkus, sebab kuah dah meresap ke nasi. Adoi.... bila la nak rajin buat nasi kerabu ni:-

aNIe said...

Alamak Mulan... awak buat akak nak pergi makan nasi kerabu lagik lah...huhuhu....

Ila said...

sedapnya makan..mesti bals dendam sungguh2 ni

zino said...

sedap tu.....

CikguZue said...

mulan,
salam.
saya lagi lama tak dapat makan nasi kerabu...huhu...nak makan kena masak sendiri atau menumpang kawan lain...hehe.

MULAN said...

pendragon: yumm yumm kan..

MULAN said...

greenjade: ya betol sekali... jom hi 5..

MULAN said...

kak pah: kalo dekat saya hantar dah...

MULAN said...

zarin: kalo tak tengok pon, dengar nasi kerabu pon dah tergedik2 nak cari.. hehe...

MULAN said...

gedek: memang feveret.. and memang perfect..!!!!

MULAN said...

kak tie: saya sanjung sape yg rajin buat nasi kerabu ni... wuuuihh, byk keje nya.. tapi baloi sbb sedap & berkhasiat.. byk sayur..

MULAN said...

anis: goooo anis... buat nasi kerabu ni...!!

MULAN said...

kak anie: makan byk kali pon takpe sbb byk sayur.. goooo kak anie..!!

MULAN said...

ila: memangnya... sbb tempat tu ramai orang pi.. segan nakpi sorang2..

MULAN said...

zino: mmg sedaaaaapppp..

MULAN said...

cikgu zue: ha ahh.. jauh tu nak beli nasi kerabu... takpe nnti ada masa akak buat ya..