Thursday, April 28, 2011

BOLEH KE LARI DARI DUGAAN...

Fuhhh.. Sunggoh-sunggoh dugaan melanda bertubi2.. Tapi takpe, Cik Senah ini akan harong nya dengan tabah.. Percaya lah pada QADA' & QADAR..

Funny Baby Images
FOTO ~ GOOGLE / ZWANI.COM
*
SMILE..... AND KEEP SMILING..


Kalo stress, ini lah OBAT nya.. BROWNIES.. Hamik ko, setengah loyang ngap masok molot.. Kolestrol..??? Lenkali kita citer bab kolestrol ni.. Apa2 kena senangkan hati dolu.. 
 Tapi takyah guna Orange Sunquick ya..


Ubi Keladi dah nak sebulan dalam fridge.. Ala2 takde pi mana & tak buat apa2, rajin2 kan diri buat CHA GIO (sebotnya Cha Yo) yakni POPIA VIETNAM.. Ni kat atas, gambo inti dia.. Keladi Parut, Isi Ayam, Isi Udang, Bawang Putih, Daun Sup, Lada Hitam, Garam & Telor...


Ni Cik Senah tunjoks yang cantiks sahaja tau... Yang lain penoh kerepot met mot.. Sunggoh sensitip kulit dari beras ni.. Import dari Vietnam kulit ni..

16 comments:

yui92 said...

true.... bila tengah tension... tiada ubat yang lebih efektif aripada makan

CikguZue said...

sungguh menggiurkan itu makanan...hehe...
apepun keep it up. don't stress...moga bahagia dan ceria selalu ye cik Senoh...hehe...

penDragon said...

aah....asal bila tension je makin byk makanan masuk ke mulut...cuti 3 hari ni, nk p mana2 jalan? buang tension tu, p main jauh2...

Sizuka said...

mulan, i pun tengah stress ni!! tapi i takleh la ngap brownis separuh loyang, mau pengsan kalau kira the calorie yg masuk :)

zino said...

tukar dugaan kepada sabaran....seuatu yg ingin di selesaikan...

Ila said...

semakin kita lari,semakin dugaan tu kuat mengejar kan

gedek! said...

Smile.... kecuali untok belog...

Joy said...

tak boleh lari..kena hadap jugak...time diduga..I mula la mcm nk nyanyi lagu...andai dapat ku undur kan masa..ahaks...

MULAN said...

yui92: ya sangatlah betol.. makan adalah obat stress.. hehe..

MULAN said...

cikguzue: tqs kak.. jom lompat tinggi2..

MULAN said...

pendragon: ada kat rumah ni haa... tak pi mana2.. jaga kerteh..

MULAN said...

sizuka: kalo stress makan lah best... takde pikir dah calorie2 tu.. nanti lagi stress kalo pikir.. hahaha..

MULAN said...

zino: oh yes... takleh pikir sangat.. bior le dia camtu.. banyak lain nak kena pikir.. memang kena sabar.. itu satu kemestian..

MULAN said...

ila: cuba lari dari pikir pasal nya.. insyA ada jalan penyelesaiannya nanti.. amin amin...

MULAN said...

gedek: tau dah tu.. sebab pipi uncle kena glue takleh gerak2..

MULAN said...

joy: jom nyanyi kuat2 sama2... one two three...