Monday, February 21, 2011

KAWAN PREGNANT AJAK MAIN BOWLING

Opss.. Tukar channel kejap.. Jiwa masih blues.. Mood pon blues nya tahap Gunung Kinabalu.. Citer makan dulu sebab baru sudah dinner tadi..


Lama tak pi BLACK CANYON.. Teringat pulak kat Tomyam nya.. Ni guna pes, tak suka kiub. Masuk semua ikut suka hati usus perut masing2.. Ayam, udang, itik, unta, kuda dll.. Jugak carrot, brocoli, mushroom, kangkung, toge, labu dll.. Jangan paksa diri ikot orang lain.. Ikot kata hati masing2.. Baru makan lebih berselera.. kan kan.. Pastu campur susu segar sikit.. Celur mihun sikit, untuk sape yang nak...


Ni citer pagi tadi.. Kawanku ini, pregnant 6 bulan.. SMS pagi buta, sebab kelas ustaz kensel.. Ajak main bowling.. Eeyyy, pompuan ni.. Nanti terberanak kat bowling lane tu.. Dia ajak jugak. Hati yang tengah syahdu & blues ni OK SET..!! Berdua je main sebab 2-3 kroni lain banyak hal.. Berdua pon best.. Macam zaman berdua kami di Vietnam dulu.. 


Mulut ni memang tak sopan.. Suka ke, duka ke, resah ke, syahdu ke.. Pantang nampak cokelat.. Apa2 yang bahan asasnya cokelat.. Kalau ikot main entrance Mall ni, mesti lalu kedai rahsia resipi.. Cekalkan hati takmo toleh ke peti sejok kek2 itu, tapi kepala ni dengan otomatiknya terpandang lalu kaki ini terbelok masuk.. Dapat satu slice cukup lah.. Bekal tenaga main bowling.. Sekali ngap je habis..!!!

22 comments:

kayteeze said...

Eh eh..... tomyam tu... dasat betul rupanya. Kita dah nak tidur pun masih rasa terliur lagi.

zino said...

mak buyung pun main bowling.. hebat hehe

noorlara said...

mulan,

terliur tengok gambar makanan tu ape ek mee tomyam ke? memang kesukaan saya.
masa ngandung takpe nak beriadah tapi kalau bowling tu rasanya guna banyak tenaga gaks, harap kawan awak tu tak ajak lagik. nasihatkan dia

aNIe said...

Mulan...seb baik tunjuk kek yg dah habis tau...akak ni baru cakap kat anak tu...lama sungguh tak makan kek secret resepi...

~ yus ~ said...

wah akak! main bowling, mkn kek, jenjalan dgn kawan...bestnya! Yus dah lama tak rasa mcm tu, kalau jln mesti ada askar berderet belakang...:D

gedek! said...

Pregnant 6 bulan main boling? Biau betol...!

Kirem salam kat dia kerana keberanian belau!!

en_me said...

dah lamer me x men bowling ghitewww.. uhuhu

DrSinga said...

tolongggggggg....
kepala saya senget bila baca tulisan blog ni !!!

MULAN said...

kak tie: mimpi tomyam ya.. hehe.. meh sini kita jamu kak tie..

MULAN said...

zino: dia ajak jgk.. tapi dia terer main..

MULAN said...

noorlara: tomyam sempoi je tu, anak pompuan makan dgn nasi. anak laki makan dgn mihun. mak & apak makan camtu je..

MULAN said...

kak anie: ni pon sbb lama tak makan ''indulgence'' tu.. ngap satu slice semalam.. puas hati, hehe..

MULAN said...

yus: dah 4 bulan kami tak main.. kawan ni terer main.. tu yg dia gian.. ni pon baru tau dia pregnant..

MULAN said...

gedek: ni cikgu boling kita.. terer tau.. ada bola/kasut boling sendiri.. dia gian nak main.. kita yg seriau takut..

dia tak lari pon, dia baling je.. pon gitu score tinggi..

MULAN said...

enme: kasi hilang blues & gerak otot2 yg beku ini..

MULAN said...

drsinga: kepala ini ada pening.. so kita nak balancekan otot & urat sarap yg asyik pandang ke kanan selama ini.. hehehe..

kena ubah arah sekali sekala..

peachkins said...

seafood and cake!yum!

an15 said...

kak, susu segar tu kira ganti santan letak dlm tomyam ke? ke camner?

Izariza said...

Salam Mulan,
uishh berbboling pulak ke .. laam sungguh saya tidak berboling .. mungkin dah over a year rasanya ... takde geng le nak main lempar bola boling nih .. main sengsorang tak best .. at least berdua baru best kan?

anyway .. tomyam tu nmpk menganchhhhaaammmm!! :~~~~

MULAN said...

peachkins: i love seafood & cakes..!!

MULAN said...

anis: ha ah.. kalau guna santan nnti takut tak tahan lama.. guna susu je..

MULAN said...

iza: ni dah 4-5 bulan tak main.. tu yg sampai kawan tu ngandung.. dia pulak gian nak main..