Wednesday, January 26, 2011

BLOGGERS BRUNCH & GOSSIPING..

Potluck & Brunch..!!! Sedap & seronok..!!


Hampir penoh satu meja.. 


Roti canai & Karipap..


Puding Cocktail WAN MOMMY


Mihun Mantap dari CHEF HANIELIZA


Fresh & healthy from TEACHER FA..


Muffins Kelat Retak Seribu..


Apple Crumble.. (click here for recipe)


Never ending story.. Duduk bangun, ke depan ke belakang... Tak habis punya cerita.. Cerita suka duka Kak Liza pi shooting untuk DVD resipi & demo masak.. 




CONGRATS Kak Liza..!!! Dapat cucu sulong baru2 ni..!!! Gathering meraikan kenaikan pangkat Kak Liza ke status WAN NANNY..

22 comments:

fatenton said...

seronoknye dpt kumpul rmi2 mcm ni sambil makan.. hehehe

kayteeze said...

Banyaknya makanan! Boleh abis ke tu ?
Err.. kalau ada lagi, pos laju ke ulu, ekk! Kita terliur kat karipap tu, huhu...

FAD ARIFFIN said...

jadik lapar tengok gambar makanan hehehhe...

en_me said...

sonoknyerr uoolsss.. x ajak pownn ;-)

Abu Luqman said...

amboi sedap nye..muahh

pB said...

seksa jiwa raga sungguhhhhhhh melihat gambar gambar makanan nie



Mulan , kamu zalimmmmmmmm

hanieliza said...

best sungguh..
hilang rasa tegang di shooting set aritu..
lenkali akak bawa uols..as my bodyguards...

MULAN said...

faten: mmg seronokkk... pastu ngap ngap.. hehe..

MULAN said...

kak tie: mmg banyak... pastu yey yey tak yah masak malam... nnti kak tie mari, buleh kita jamu lagu ni jugak..

MULAN said...

fad: mata ni pon takleh tengok makanan.. hehe.. perot nnti asyik laparrrr je..

MULAN said...

enme: adoi.. jauhnya... kalau dekat kita bikin ramai2 tepi pantai sini..

MULAN said...

abu luqman: memang sedap.. pastu chef tersohor pon ada bawak mihun goreng dia.. dia pon penat balik demo masak & shooting dvd masak..

MULAN said...

pb: kalu dekat kita hantar nya.. tapi jauh ya amat tu.. kita dah makan utk pb jgk.. kenyang tak..?? hehe..

MULAN said...

kak liza: ha ah.. lenkali bawak kitorang.. 3 brutal bodyguards... hehe...

♥peachkins♥ said...

the spread looks great!

eqbalzack said...

perghh...sedapnyerr...

GreenJade said...

wahhh hapening nye makanan2 itew..

congrats tu wan nanny jugak atas 'kenaikan pangkat' hehehe..

MULAN said...

peachkins: tqs..

MULAN said...

eqbalzack: memang sedap la sbb chef tersohor ada... hehhe.. yumm yumm..

MULAN said...

greenjade: memang tersangat happening.. lenkali meh la join..

Izariza said...

wow..! superb2 semua makanan yang dibawa! Eh Mulan, dah tolong sampaikan salam utk kak Liza dari peminatnya tak hehehe :D

MULAN said...

iza: makanan blogger2 ini yg bawak mmg superb.. dah sampai kan.. iza masuk la blog dia.. dah link kat nama dia tu...