Tuesday, December 7, 2010

RONDA-RONDA HCMC

Stroll sorang2 on Sunday. Nanny lama Makcik Phatima datang untuk babysit Marsha..


Le Loi Street.. Memang jalan fav kitorang menapak dulu2..


Old buildings gone.. New ones rising.. Lotsa them..


The roundabout @ Le Loi.. Ni traffic tengah loose..


Saigon Tax..


The reason why kami suka jalan2 kaki dulu.. Can spend hours here..


Di kaki2 lima..


The tallest now in HCMC..


Vietnamese people = Creative.


And hardworking too..


Almost there @ Ben Thanh Market..


Caps anyone..?


We lived here once..


The building..


Parkson Malaysia.. Tersergam di bandaraya ini.. My fren's cafe D'ANJUNG (HALAL) located @ Food Court..

9 comments:

Izariza said...

wahhh Mulan .. indah rumah baru mu :)
dan shot2 ini juga menarik .. entah bila nak sampai ke sana hehe

Salam Maal Hijrah, semoga yang indah2 saja buatmu.

zino said...

kena buat promosi kenapa perlu melawat ke sana...hehe

maklang said...

Teringin nak pergi sana... Bilalah agaknya Ada rezeki tu

pB said...

kalau ada duit lebih lebih , leh ler kita ke sana yer ...

Mulan jadi ketua pelancong ..

en_me said...

vahhh jual spender tewww.. ekeke

farra8979 said...

wah... bestnye klu dapat pegi sane... ^_^

an15 said...

ala, saya x jd pegi sana. Ada prob sket ng keje kat lab. sgt sedihhhh

an15 said...

ala, saya x jd pegi sana. Ada prob sket ng keje kat lab. sgt sedihhhh

MULAN said...

iza: tqs iza..
***
zino: takde promote pon. tempat org.. saja amik foto2 tempat saya selalu menapak kaki dolu2..
***
maklang: ada nya tu satu masa nnti..
***
pb: boleh aje kalau masa izinkan..
***
enme: haaah.. mmg jual tepi jalan je..
***
farra: mesti dapat pi nanti.
***
anis: laaaa.. kesiannya.. takpe nnti one day, mesti dapat pi nanti..