Wednesday, December 22, 2010

A GIFT FROM USA..

Yey.. Lama tak menang hadiah.. 


Received the photos on Monday.. Lovely fren from USA..


Also YES..!! I won this for answering the quiz/question from her blog... THAAAAAANX a lot CAT CAT..!!  Macam tau2 je kita suka necklace2... More stories HERE..


Had Baked Dory & Mozarella Cheese for dinner, from my kitchen.. Baru tau depa jual Dory at the hypermart here... Yummm yummm, I love Dory..!!! Tak yah pi kedai resipi rahsia lagi.. Ngeh ngeh. (Ingredients:- Dory, Salt, Oregano, Blackpepper, Mozarella Cheese, Olive Oil)


After dinner.. off to TGV.. Yey yey, Mesra Mall ada TGV, takde la boring sangat dah.. But I dozed off.. Tak tau lama mana.. Hehehee... Nasib tak sampai berdengkur..!! OK jugak movie ni...

6 comments:

~ yus ~ said...

Nampak sedap je Baked Dory & Mozarella Cheese tu. Yus tak pernah rasa lagi ni..huhu

Abu Luqman said...

salam ..untunglah..ada orang antar hadiah ..dari USA

Izariza said...

Salam Mulan,
oh .. a lovely necklace it is! Labuh ke singkat ni? Kalau singkat kenalah pakai kat luar tudung ye? :)

p/s: sayapun kira2nya minat juga berneklace tapi agak leceh kalau terberkenan dekat yang jenis singkat .. payah nak menggayakannya heeee

MULAN said...

yus: senang je.. baru taruk resipi kat gambar tu..
***
abu luqman: kena jawab kuiz dulu tu..
***
iza: labuh jugak, can adjust..

Cat Cat said...

Mulan,
Baru terbaca your entri... Glad to know you like the necklace... Sib baik tak pecah.... Cath masa kat pos office, punya le risau babe... hehe.

MULAN said...

cat cat: tak pecah lah.. elok je.. thanx again dear..!!!