Thursday, February 18, 2010

CUTI-CUTI CNY..

Sementelaah cuti Raya China, kami pulang ke Taiping. Visit mertua & ipar duai. Khamis petang dah start journey. Kerteh-Taiping, lalu Batang Kali. Maakkk aiii, punya la serun, sebab hari dah lepas maghrib. Friday tu, lepas solat Jumaat, kami pi Bukit Merah Laketown Waterpark. Sungguh la seronok sebab orang tak ramai, boleh kira dengan jari je.. Waterpark tu macam kitorang punya je.. Indah nya alam..
Sekelorga meluncur dengan happy.. ceeehh, takut jgk omaknya tersangkut kat slide tu..
Seronok nya di tunda oleh anakanda...
Posing... eh kita lak takde dalam gambo..
Saturday, off to Penang. Lama berzaman tak ke sana.. Yey, dapat lalu kat Penang Bridge. Yang sedey nya, AKAK yg nak ku jumpa itu on the way la pulak ke Kerteh.. Dah takde jodoh nak jumpa. Opposite direction..
Sightseeing Penang Island..
Teluk Bahang Dam.. cantik..
Toy Museum @ Tg Bungah.. rasa nya lah..
Heeee yaaaaaaaahhh..
Rasa nak bawak balik je..
Fuuhh... ganas gitu...
The Famous Padang Kota.. lotsa food man.. Nasib kedai banyak bukak..
Back to mainland via ferry..
Journey to Kerteh (asalnya), lencong ke Cameron Highland..
Kids with the strawberries they plucked..
Cameron Valley.. Tea Farm... Ooohhhhhoooo... beautiful..

10 comments:

Ajzie said...

wah best nya.. cuti cuti Malaysia

zino said...

seronok nya jalan jalan...

aintsuperwoman said...

mulan, kitorang kalau balik Bagan Datoh, conpirm lalu kat Batang Kali!!

Pak Man laksam said...

Seronok nya........cuti!

silversarina said...

tu dia, macam2 tempat menarik dilawati sekaligus .. toy museum tu kami tak sampai lagi , bestnya :)

maklang said...

tak pernah masuk toy museum tu...entah bila dapat masuk tu...

MULAN said...

azie: best dapat conquer north. lepas ni plan to jb & kucing but dunno when la. tu acara to conquer Malaysia lepas balik dari Vietnam.. Hehehee..
***
zino: tak puas tu..
***
asw: kot dari kerteh or kuantan, memang lalu batang kali la kan.. cepat sikit..
***
pak man: indah nya bumi ciptaan Ilahi..
***
kak rina: tengok fb uncle hari tu, sampai penang, kami cari la.. kids seronoki gila..
***
maklang: colllection berbagai..

ruru said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,AV女優,聊天室,情色,性愛

日月神教-任我行 said...

成人論壇,080聊天室,080苗栗人,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人電影,成人遊戲,成人文學,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,正妹牆

鐵板豆腐Fay said...

That's actually really cool!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,做愛,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟