Saturday, January 16, 2010

MAJLIS PERASMIAN

Ni lah antara tempat merendek bila ke KL.. Pastu lansung ke IKEA. Tapi ini citer tahun lepas. Dah berbulan tak sampai sinun.. Manyak hal lain maa...


Asalnya tak tau pun asal kewujudan HOUZ DEPOT ni.. Hubby yg beria2 nak pi sana.. Ikut je kata BOSS ku itu..



Ini ropa nya idaman kalbu nya. 2 kali sebenornya (2 ujung minggu yg berturut2) pi surver mervey menda ni. Anak 2 ketol, pakai atas dapor pun OK je. Tapi BOSS mau, hangguk je la kepala. Ggrrr.. mana nak humban dalam rumah ni. Sarat dah haaiii..


Ini semua kes suka benor nonton "LICENSE TO GRILL-AFC".. Abis anak2 pun excited giler. Ya lah omak nya tumpang sekaki. Dengan ini rasmi lah grill ini hari ini.. Makan berempat je sebab nak ngabiskan daging batang pinang yg dapat masa Raya Haji lepas.. (maaakkk aaii lama nya..) Nasib lak ada bahan dalam fridge.. Plan ngejut gak ni sebab malas nak hangkut etc menda ni..



Ni antara menu.. Ikut le suka hati menda2 pun, asal topping nya CHEEEEEEESE..





Pembantu yg sama2 penat lelah menyiapkan segalanya... Puas hati sebab Marsha yg susah nak makan ni, telah makan dengan lahapnya... Lapor le baru balik Taekwando dengan abang nya... Apak nya pulak baru balik cycling merentas utan belantara di Kerteh ni... Yes, peti bisa di-refill kembali.. sebab udah di bereskan tadi.. Suka tengok fridge tak banyak benda.. hehehheeeee....

10 comments:

silversarina said...

eeehhh tak pe, beli hak besaq, kami ramai ni , boleh pi tumpang bakaq ayam/daging , tumpang makan sekali ..hahaha.

aintsuperwoman said...

betul, betul, betul!!!!! Setuju, setuju, setuju!!!!

MamaFaMi said...

Majlis perasmiah? Siapa potong reben? Hehehe... Mama pun kan, sebenarnya teringin gak grill grill ni, tapi bila pikir balik, manalah nak ku sumbatkan bendaalah ni bila tak digunakan, tu yang terbantut sket tu.

Kak Anie said...

Semua gara2 Licence to Grill ye...? Akak pun suka tgk rancangan tu...takpe...belilah...nanti boleh buat BBQ besar2an...

en_me said...

sodapnyerrr saladd tewww..

KAMATO said...

bolehla nanti bawak picnic ramai2

maklang said...

bila nak buat lagi? akak nak menyibuk kat situ...:)

33 said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ruru said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,聊天室,情色,a片,AV女優

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片