Sunday, January 6, 2008

HAPPY HAPPY 2008..


Ahaaa... saya telah selamat kembali ke tanah air tercinta..!! Sedih ada, gumbira pon ada, takut pon ada.. entah lah.. tapi serronok tak terhingga sebab dapat melantak bagai nak rak..!! Habis lah gue, semua dah sendat ni..!! Takpe la, tunggu kontena sampai, baru la tau langit tinggi rendah sebab semua kena buat sendiri.. Nak citer pun tak guna pasal rumah ni.. I'm stucked at the hotel now.. Tapi saya percaya ada hikmah disebalik semua tu.. Yg penting, Alhamdulillah sumer barang2 & cargo dapat di-delay kan.. Fuhh.. kot tidak, ada yg tersadai kat padang loji2 kat Kerteh tu.. Eh eh, pernah terjadi pada kawan ku sorang ni dulu2..

Ok, kena share dgn hubby ni. Now time dia pulak. Takut habis je prepaid ni..

Thanx for all the wishes kat entry terdahulu.. sorry tak sempat balas..

10 comments:

Kak Elle said...

yeh I am first...welcome home mulan.....

happy new year to u juga...rumah belum siap..kesian nya.

cikdinz said...

selamat sampai yeik.
salam tahun baru....

~ahni~ said...

Wow.... tak dapat rumah, dapat Awana Kijal... phew... best... (if, fully sponsored)

arsaili said...

selamat kembali ke tanah air..bestnya

simah said...

mulan...rindu.!! heard from blog mak lang pasal ur rumah tak siap...sabar yek?

apa apa pun...at least sekarang u memang boleh melantak sepuas hati!!

eh anak anak dah masuk sekolah ka kat sana?

Take care!!

Mama Rock said...

welcome back mulan!

silversarina said...

welcome back.

kalau I dapat duk awana selamanya pun tak pe..... dekat dah rumah i tu.... nanti kita jumpa di kerteh....InsyaAllah.

take care !!

Ibu Sara said...

Selamat pulang ke tanah air, anak U ada tak tahun 2 kat Sek Rantau coz anak I cerita hari ni ada murid baru masuk, katanya sebelum ni duduk kat HCM

MULAN said...

kak elle: tq, tq... uhuk.. sedih nya pasal rumah tu..

cikdinz: salam tahun baru jugak..

ahni: weeyy, tak mampu la nak bayar sendiri, kompeni la jadi mangsa.. eik, dah keje keras, kena la jaga pekerja.. he he..

arsaili : tq, salam tahun baru..

simah: baju kena tukar woi.. naik satu saiz, dunno hw long can tahan one maa..

mamarock: tq mama..

kak rina: nanti kita jumpa yek..

ibusarah: ya lah tu, sape lagi yg cakap bahasa baku melayu tu.. he he.. janji dia seronok kat sekolah tu..

maklang said...

bila nak dating ni?